Három évvel ezelőtt írtam egy összefoglalót arról, hogy csökkentettem a közösségi média használatot. Ebben a lírásban további tippeket szeretnék adni azoknak, akik csökkenteni szeretnék a telefontól és a közösségi médiától való függésüket.

A közösségi média használata lehet nagyon örömteli, de ha túl sok időt töltünk el vele, az negatívan befolyásolhatja a mentális egészségünket, és elvonhatja a figyelmünket más fontos tevékenységektől.

H a úgy érzed, hogy a közösségi média túl sok időt vesz igénybe, és szeretnél visszatérni a napi rutinodhoz, akkor ötleteket adok néhány olyan tevékenységre, amelyeket kipróbálhatsz:

 

1. Olvass könyvet vagy olvass el valami érdekeset online.

2. Járj el sétálni, futni vagy kerékpározni, hogy kicsit kikapcsolódhass.

3. Találkozz barátaiddal személyesen, vagy hívd őket telefonon, hogy kapcsolatot tarthassatok.

4. Készíts valami újat, például főzz, készíts kézműves termékeket vagy dolgozz a kertedben.

5.Találj magadnak új hobbyt, például tanulj új nyelvet, játssz valamilyen hangszeren vagy készíts valami újat a számítógépen.